Hanna - I'M BACK!

Visst har ni saknat mig?

Jag är iaf tillbaka.. en gång för alla!

Har jag hållt mig vikt? Nope.. jag failade lite. Vilket faktiskt har sina förklaringar.
Min och Erikas älskade morfar/farfar lämnade jordelivet för 1 månad sen.
Morfar var som en far till mig. Och jag orkade inte träna eller bry mig om mat och hälsa varken före eller efter han gick bort. Han var mycket sjuk och de 2 månaderna innan var riktigt jobbiga. Jobbigt att se honom i sådan smärta.. Man brydde sig inte om sig själv längre.. Bara morfar. Var där hela tiden och bara va..

Men den tiden är nu förbi. Självklart sörjer jag fortfarande, men jag vet att morfar hejjade på mig och jag slår vad om att han gör det fortfarande. :)

Så varför inte starta på nytt? Jag är redo.. är ni?


//HANNA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0