Nu jävlar!!

Nu har jag kört på halv gas hittills.. men nej, slut med det!
Imorgon börjas det på ny kula och jag är mer redo än någonsin.. Anledning? Jag satt och kollade mina gamla bilder på bilddagboken för en stund sen. Kollade bilder från gravidtiden och när Jennsan va som "nyast".. Snacka om chock jag fick när jag insåg att jag väger 8 kilo mer nu än vad jag gjorde när jag var höggravid.. fattar ni? SJUKT!
Jag tänker inte gå runt varje dag och tycka synd om mig själv längre. Jag har själv satt mig i den här situationen och det är faktiskt bara jag som kan ta mig ur den. Och det tänker jag göra nu. Varje kväll tänker jag göra ett schema om hur morgondagen ska se. Så gott det går iaf. Ibland dyker det upp saker man glömt eller som man inte vetat om innan.. Men det är värt ett försök..

Så.. hur kommer morgondagen då se ut? Jo, SÅHÄR!

07,00 - Godmorgon Världen
08,00 - 30 minuters promenad med vagnen och hunden.
08,30 - En cambridgedrink
09,00 - Städa
11,00 - 60 minuters promenad med vagnen och hunden.


MIN FOT SOMNADE... SÅ ÄCKLIGT!!!!!!!!!!!!
12,00 - liten lunch för Jennsan..
13,00 - Vi blir hämtade av mammsen för att åka och fira min farfar.
17,00 - Hemma igen.. 30 minuters promenad med vovve och vagn.
19,00 - Sambo kommer hem och då ska han och Jennsan äta. Jag tar en cambridge.
20,00 - Läggdags för lilla J..
20,30 - 40 minuters promenad med vovven.
21,00 - Duschen, sen sängen!




Nå.. vi får se hur detta går.. Ska bli kul och se hur de går att följa ett litet schema.

Förresten så fick jag veta att 3kilos priset är inhandlat.. SPÄNNANDE! Jag gissar på att Erika tar hem det. Hon är värd det!


Såhär vill jag se ut igen!





Såhär SKA jag se ut igen!

25 kilo dit!

KOM IGEN HANNA!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anna Roos

Schema är bra, Hanna! Glöm inte lägga in roliga och positiva saker för dig själv, köp några spännande frukter du aldrig ätit förr, kör mini-spa i duschen, gör ansiktsmask av jordgubbar (ät upp dem sen!)och slå några kullerbyttor med Jennsan!

2010-01-07 @ 14:47:49
Postat av: Angelica

Kämpa på hanna. Detta fixar du.

2010-01-10 @ 12:56:05
URL: http://rivjarnets.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0