Hanna - Sorry!

Jag får väl också be om ursäkt för den dåliga uppdateringen. Ibland händer det saker här i livet som gör att man varken vill orkar ta tag i saker och ting. Jag hade just en sån. Men nu är jag back on track ännu en gång. Måtte jag bara stanna där. :)

Om 14 dagar börjar jag plugga igen. Ska läsa till salgassistant i Danmark. Superspännande!!
Ser verkligen fram emot att börja plugga igen. Ska läsa 25 veckor på högskolan i Helsingör. Sen ska jag gå som lärling i 2 år.. också i Helsingör. Underbart!

Men men...

Jag tränar på som sjutton på mitt wii active här hemma. Sjukt bra spel. Man blir verkligen trött på det! Tillochmed min kära sambo som annars är ett gymfreak tycker att det är bra. Även han är helt slut efter ett pass. Han kör ju på hard och jag beginner.. :P

Här får ni en bild när han ligger och stretchar på mattan efter ett hårt pass. Jennsan tyckte också att hon behövde stretcha så hon gör samma som pappsen! :)



Duktiga dom är va? haha


Nä, nu ska jag krypa till kojs!

Ha de bäst allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anna Roos

Alltså, de är ju jättesöta! Vad duktiga ni är! Kämpa på! Priset väntar ...

2010-01-18 @ 12:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0