Hanna - Gott nytt år!

Nu är det nytt år igen.. Vart tar all tid vägen?

Jag var på nyårsfest igår och träffade 2 vänner jag umgicks med när jag va 18 - 19 år.. Vi hade riktigt roligt! Verkligen en nyårsfest i min smak! Alla pratade med alla... Trots att det var så många olika typer av människor så kom alla överrens med alla.. Riktigt lyckat!

Det serverades potatisgratäng och fläskfilé. Mycket gott. Men jag åt inte så mycket. Det va så mäktigt!

Vägde mig faktiskt i morse och tydligen går man ner i vikt av att fira nyår! ;) Sammanlagt nu har jag gått ner 2,4 kilo.. Känns riktigt bra.. 6 hg kvar tills jag når första delmålet! Bra början på det nya året helt klart!

Nä, nu ska jag bege mig hem till mormor och morfar där det serveras grönkålssoppa!

God fortsättning!!

Hanna

Kommentarer
Postat av: Anna Roos

Kul Hanna, då hänger priset i luften just nu - vem ska det bli? Definitivt inte jag, visserligen har jag också gått ner 1,4, trots nyår och jag höll inte igen, men du verkar på god väg. Kämpa på!

2010-01-02 @ 10:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0