Erika - Söndag

Hejhopp!

Min motivation var som bortblåst när jag vaknade, men antar att det är sånna dagar man har..

Hade huvudvärk igår, så jag drack & drack & drack vatten. Vilket resulterade i 78,2kg. Skumt, var nere på 77 häromdagen. Aja. Jag kämpar på! Hanna är supernära målet nu iaf, :) Duktig kusselin!

Köpt nyttigt bröd & pålägg nu, är trött på knäckebröd! Jag klarar inte av att äta samma saker under en längre period.

Jag ska köpa måttband (ja, jag vet det är konstigt att jag inte har det hemma) sen ska jag ta en massa mått som ska upp på bloggen. Ja, Hannas också! :) Spännande va?

Aja, ha en trevlig kväll!

Kommentarer
Postat av: Anna Roos

Man har alltid svackor, jag var iväg och dansade hela kvällen men vad gör jag när jag kommer hem? Jo, käkar en massa onyttigt och dricker vin! Skärpning i morgon! Kram!

2010-01-03 @ 23:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0