Erika - Nytt år och nya löften.

Hej, gott nytt år & god fortsättning! :)

Mina löften för i år blir först och främst vikten, ner till 55 innan jag fyller 20. Nummer två är att sluta röka, jag måste. Det är dyrt och förstör kroppen.

Försökte dricka Naturdietsdricka till frukost, ananassmak... FYFAN! Förskräckligt äckligt! Min kära svägerska som gav mig det sa iaf som det var, det var inte gott. Fick hålla för nästan för att få ner skiten. Snart är det lunch, på grund av brist på mat hemma blir det chorizo & makaroner. Inte speciellt nyttigt.

Morgonrundan blev en kort sådan, 20 min kanske. Det var jättekallt ute & jag tog på mig alldeles för lite kläder. Ellen höll med!

Nej, lunch sen ut & gå igen.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Anna Roos

Det finns värre mat än chorizo, det är i alla fall mycket bättre än annan korv, för det är mer protein och mindre kolhydrater i sån korv än i t ex falukorv!

Visst var det kallt idag! Usch!

Ny dag i morgon!

Kram!

2010-01-02 @ 16:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0