Erika - Nu jävlar!

Hej kära läsare!

Idag har jag varit och gymmat med svärmor på hennes gym inne i byn. Det är ett underbart gym måste jag säga, ett gym för bara kvinnor :) Allt är rosa & vitt där inne! Tänkte kolla om jag kunde ta lite bilder & så nästa gång (förhoppningsvis imorgon). Ni får även lite mer info om hur det funkar & vad jag gör där!

Jag vägde mig imorse och just nu väger jag 78,4 alltså har jag gått ner 1,5 kg på nästan en måndag. Plus är att jag har gått ner, minus är att det har tagit lång tid.

Måttbanden verkar vara slut i hela världen. Suck!

Just nu är jag motiverad till max, bara så ni vet ;)

En målbild till folket!

Puss & hej.

Kommentarer
Postat av: Anna Roos

Jag vet var alla måttbanden finns - på Eriks Ica i Östra Ljungby. Jag köper ett till dig i morgon och skickar!

2010-01-20 @ 19:35:12
Postat av: Erika

Tack mamma! :) <3

2010-01-20 @ 19:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0