Erika - Naturdiet

Hej & godkväll :)

Ja, både jag och Hanna uppdaterar rätt dåligt som ni märker, tragiskt ;) Nä, men den som väntar på något gott väntar väl aldrig för länge?

Träningen går relativt bra för min del, det är för kallt för att vara ute och gå så jag kör på Wii fit här inne :) Jag har märkt att jag faller LÄTT för frästelser, så det blev lite mkt sånt skit i början på veckan. Shame on me! Därför tänker jag skriva vad jag äter här varje dag, för det är pinsamt att skriva här om jag ätit choklad!
Jag har alltid varit emot pås-dieter egentligen, eller nä jag har aldrig haft råd & trott att man bara förlorar vätska som alla säger. Efter att ha läst en jääääävla massa på internet så kom jag fram till att jag skulle testa iaf. Köpte två lådor Naturdiet-påsar på netto, det var billigt :) Plus nån färdig shake & några bars.

Idag vaknade jag halv ett, vilket jag måste sluta med! Åt en bar till frukost, eftersom jag var helt sugen på godis ;P Sen en shake till lunch, en tortilla till middag med mini-kräm fräs & majs & en bar till kvällsmat. Låter det bra?

Imorgon ska jag köra stenhårt på shakesen! :P Jag ska iaf försöka!

Puss på er!



 


Kommentarer
Postat av: Nathalie Phexellhalie Phexell

Jag äter också naturdiet just nu..Har snart hållt på i två veckor men har inte vägt mig än... Jag hejar på dig=)

2010-01-20 @ 21:02:53
Postat av: Miss Big

Hej!



vilken trevlig blogg och va trevligt och rejsa =)

Spännande :P

Hur tycker du de fungerar med naturdiet?? Smakar de bra?? Själv kör ja me Cambridge, vilket iofs är dyrt men smakar hyffsat och ja vet fungerar =)



Ha de gott!!



//Miss Big

2010-01-22 @ 22:30:13
URL: http://mynewbetterlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0