Erika - Blandat.

Hej!

Kilona sitter som sten, verkar det som. Jag går inte ner ;s Men skam den som ger sig! Jag kämpar på. Visserligen faller man lätt när de andra äter skräp, en näve chips, chillinötter, precis som Hanna är småätandet värst.

Jag känner mig så motiverad hela tiden, men suget är värst. Cigaretterna går åt som aldrig förr, jag är irriterad hela tiden. Blä! Känner ett stort behov av att åka upp till Eket, äta mammas goda - men nyttiga mat, springa i skogen osv.

Jag behöver rutin i livet, nu kan jag sova till 1 utan problem, vara vaken till 4 osv. Det funkar inte att ta "morgonrundan" mitt på dagen. Nej Erika, ordning!

Vi hörs nog sen.

Kommentarer
Postat av: Lina

Det tar tid att gå ner i vikt men ge inte upp! Fortsätt med raska morgonpromenader innan frukosten, helst 1 timme 7 dagar/veckan. Drick mycket vatten under hela dagen(och enbart vatten, droppa i lite citron om du inte gillar det så mkt)! Då blir du inte hungrig lika ofta. Inga kolhydrater till middag, kött/fisk/fågel+ grönsaker är det som gäller.Och försök att inte äta något efter kl.19 (frukt m.m är okej) Väg/mät dig sen vid samma tidpunkt vare vecka. ex. fredag innan frukost. Jag lovar, det kommer ge resultat!! ps. skippa aldrig frukosten! Gröt eller något annat mättande är perfekt!

2010-01-05 @ 21:57:43
URL: http://juhlina.blogg.se/
Postat av: Cie

Härlig tävling ni har! Det gäller att bita ihop och inte falla för frestelserna... Ät regelbundet och dra ned på kolhydraterna så gott det går. Kolhydrater tenderar att trigga suget efter att småäta, så basera hellre måltiderna mestadels fett och protein. Och drick mycket vatten!



Kika gärna in på min blogg för inspiration, jag är personlig tränare och skriver om kost, träning, coola träningsprylar och massor av tips för att hålla motivationen på topp! Lycka till!

2010-01-05 @ 22:59:39
URL: http://www.kostochkropp.blogspot.com
Postat av: Jenny

Vilken diet går du på?

2010-01-06 @ 18:39:50
URL: http://myengla.blogg.se/
Postat av: Anna Roos

Nu är det fina delpriset inköpt! Kämpa på, tjejer! Visst ska du få nyttig mat i helgen, Erika. Broccoli, goda biffar och andra nyttiga saker!

2010-01-06 @ 21:12:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0