Hanna - uppdatering

Så, nu har jag tid att sätta mig ner och skriva några rader. Är hemma från skolan idag då jag kräkt inatt och har migrän nu. JIppi då... NOT!

Men men.. vikten va de ja. Det går fantastiskt bra faktiskt! För 3 veckor sen (imorgon) så började jag med ren kur på cambridgekuren. Min startvikt var ju som ni vet 93,6 kilo. Vad väger jag nu då? Jo, 85,2 kilo. Jag har alltså gått ner 8,4 kilo på 3 veckor. Fort går det och jag gillar det! Ska börja ta dagliga promenader nu också så att jag inte blir hängig och slapp i huden. Än så länge har jag dock inte blivit det men man vet aldrig.

Kläderna sitter bättre nu och jag köpte en ny tröja häromdagen i en storlek mindre än jag gjorde förr!
Jag mår kanonbra och kämpar vidare med vikten. Mitt mål är att väga under 80 om 3 veckor och det är då 5,3 kilo som ska bort tills dess. Och de klarar jag väl? Klart jag gör!! =)

Återkommer senare. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0