Erika - Om tjugo kg..

Photo Flipbook Slideshow Maker

Om tjugo kilo ska jag bli fotograferad av vän till mamma.
Om tjugo kilo ska jag köpa en klocka för 498kr till mig själv.
Om tjugo kilo ska jag slänga en massa kläder åt helvete.
Om tjugo kilo kommer jag må mycket bättre, psykiskt och fysiskt.
Om tjugo kilo kommer jag att ha ett maxat självförtroende.
Om tjugo kilo har jag vunnit min egen kamp mot vikten.
Om tjugo kilo kan jag le åt alla idioter som kallat mig tjock.

Några mål & tankar om vad som händer när jag gått ner tjugo kg.
Har ni några såna mål & tankar?


Kommentarer
Postat av: Zara Fasth

Låter bra, kämpa på :)

2010-02-23 @ 19:35:06
Postat av: Erika

Visst gör det Zara :) Jag kämpar! Kram

2010-02-24 @ 00:54:40
URL: http://erikaroos.blogg.se/
Postat av: Anna Roos

Just nu kämpar du jätteduktigt!

Just nu är du värdefull!

Just nu ska du må bra, för du är ju mitt i förändring.

Just nu ska du le åt folk som kallat dig tjock,

för DU blir ju smal, men de kommer att fortsätta att vara korkade och otrevliga.



Kram, mamma.

2010-02-25 @ 17:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0