Erika - Motivation & vikt.

Hej kära läsare! :)

Ja, nu har vi båda gått ner över 3 kg som sagt & här kommer mitt bildbevis :) Glömt lägga upp det! Jag väger nog runt 76,0 nu iaf!



Jag har blivit så jävla omotiverad på senaste tiden, är trött på att bara vara arbetslös! :( Så det stör min motivation. Tråkigt som fan att jag inte hade råd att fortsätta på gymmet, det pajade också motivationen. Men vet ni vad, jag ska fan hitta den igen! Hanna delade med sig av sin för en stund sen :) Hon är ju en superstjärna, verkligen! Stolt över min kusin.

Men nu blir det ZUMBA, me like! Sen som nedvarvning blir det en lång mysig runda med Ellen i snön :)

Kommentarer
Postat av: undrande

hur går det egentligen?

2010-02-17 @ 15:43:35
Postat av: Erika

Det går bra! Men eftersom Hanna pluggar i DK & jag jobbar så hinner vi inte med bloggen. Det blir snart bättre uppdatering!

2010-02-18 @ 22:13:52
URL: http://erikaroos.blogg.se/
Postat av: Anna Roos

Jag vet att ni kämpar på, allt ska hinnas med och snart, snart kommer våren och då blir allt så mycket lättare! För mig också, hoppas jag, för här händer det inte ett smack!

2010-02-19 @ 16:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0