Erika - om dagen

Hej!

Idag har jag haft min onyttiga dag ;P Med andra ord, en nötkräm, sallad på BK, två klunkar cola & några bitar choklad. Det är väldigt bra med tanke på hur det annars har varit. Sallad på BK NO WAY, crispy chicken, pommes, dippa, läsk osv. Jag är STOLT över mig själv!

Gick en mysig långrunda tillsammans med Magnus & Ellen, kul med sällskap! Det var visserligen svinkallt, fick småspringa bara för att hålla värmen! Imorgon blir det tidig morgonrunda, 7 tiden typ. Nyårsmat & sånt imorgon ju. Hm.. Ska man hoppa över desserten?

Nej, ut med Ellen en sista gång & sen sovdags.


Im going to be her, again.


Kommentarer
Postat av: tina

FAN SÅ GRYM DU ÄR :D Jag ska också starta ett litet sånt race nu! :D Samma drömvikt som dig ju! Har nio kilo kvar ;D Kom igen erika jag hejar på dig!!!!!!! :D

2009-12-31 @ 08:47:47
URL: http://tinamansson.blogg.se/
Postat av: Anna Roos

Bra kämpat, Erika! Det är svårt att stå emot när andra frossar i olämplig mat. Om du skulle råka trilla dit så tänk inte på att du sabbat för dig. Bara släpp det och börja om. Gjort är gjort, och du har ju bytt livsstil, så i det stora hela är du ju på rätt väg ändå! Kram!

2009-12-31 @ 09:23:49
Postat av: hemliggtttttttttt

ett tips: både pommes och chrispy chicken på bk är friterat = flottit och fett onyttigt, lika så dressingn till salladen

2010-01-02 @ 23:00:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0