Hanna - Måndag

Hej.

De senaste dagarna har det inte varit särskilt mycket bantande för min del. Dotter är sjuk och har haft feber i 4 dagar.. HÖG feber. Har varit inne på barnakuten en vända och ringt en massa samtal hit och dit hela tiden.. Just nu i detta nuet så ligger febern runt 38 så hon sover gott just nu. Det har därför inte blivit så mycket sömn eller tid för att äta eftersom hon matvägrar och får all uppmärksamhet. Det har därför mest blivit att jag käkat något snabbt och lätt.. Och när sambon går till affären gnäller jag mig till ett choklad. Typiskt mig... DÄRFÖR har jag bestämt mig för att ta till drastiska metoder.. ;)

Cambridgekuren.. Jag MÅSTE komma ifrån småätandet.. jag måste tugga hela tiden.. tugga tugga.. Så därför ska jag köra cambridge en vecka för att komma bort från den känslan. Funkar det? Ingen aning. Men helt klart värt ett försök. Sen att man ska gå ner 5 kilo första veckan hindrar mig inte direkt. Men jag kör bara en vecka. No more. Jag startar imorgon..

Sen tänkte jag på en sak.. Vad hade ni tyckt om videobloggar? Nån gång i veckan kanske? Vad tycker ni?

Nä, jag ska leta vidare på videos. Kanske en bra hemsida me? Vi får väl se vad jag kan bjuda på.. =)


P to the K


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0