Erika - Motiverad igen!

Hej!

Älskade Hannas senaste inlägg, det gav mig verkligen en massa motivation. Jag vill också göra ett schema inför imorgon! Tyvärr vet jag att jag säkert sover bort hela dagen. Jag tror min kropp har gått i ide, jag sover konstant. Lägger jag mig ner, somnar jag. Jobbigt! Försöka vända rätt på dygnet :)

Vägning på lördagmorgon - spännande! Tänkte låta bli att väga mig tills dess, jag väger mig varje gång jag går in på toaletten nu. Löjligt! Lördag, då får vi se! :)

Åker upp till Eket på fredag, då ska det jävlar i det motioneras. I Eket finns där en underbar joggingslinga som jag kan gå ett par varv på bara för att njuta. Även Ellen älskar skogen, mer än vår tråkiga cykelväg här nere i Söder.

Puss på er våra fina läsare!


Här vägde jag cirka 60kg, jag vet att jag absolut inte var nöjd med mig själv. Fast nu när jag ser
denna bilden förstår jag hur fel jag hade. Jag såg fan bra ut där! Dit ska jag igen, jag lovar :)


Kommentarer
Postat av: Niclas

Kan bara hålla med om att du såg bra ut på bilden. Kämpa på och ge inte upp så når du säkert dina mål.

2010-01-07 @ 13:33:08
Postat av: Anna Roos

En riktig pingla! Hoppas våra vågar är synkroniserade då, när vi väger oss lördag morgon! Grönsaksdipp på fredag kväll?

2010-01-07 @ 14:41:54
Postat av: Erika

Tack Niclas! Då är det inte bara jag som tycker det iaf :D Jag kämpar!

----------------------------------------------------

Tack mamma! Ja, jag lär ju väga mig hemma hos er ju ;P Ja, gärna såg nyss på Egoinas blogg att hon ätit det, blev sjukt sugen!

2010-01-07 @ 15:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0