Erika - Indoor walking

Hej våra fina läsare!

Idag ska jag till gymmet på ett indoor walking pass, känns lite nervöst. Första gången ju! Det blir säkert kul :)

 

Har även mätt mig, läskigt med sant. Mamma skickade mig ett måttband med posten, så nu blev jag tvungen. Tog alla mått som jag vill minska.

Rumpan: 110 cm
Smalbenet (har alltid stört mig på mina tjocka smalben/vader): 30cm
Vaden: 45cm
Midjan: 88cm
Magen: 110cm
Lår: 69cm
Överarm: 33
Byst (som nödvändigtvis inte behöver minskas, höhö): 99cm
Hals: 38cm

Ska ta alla dessa mått en gång i veckan. :)

Puss på er.


Kommentarer
Postat av: Anna Roos

Indoor walking låter kul, själv ska jag ta mig ett danspass framför datorn, lämpliga dansfilmer, spotify och en spegel!

2010-01-25 @ 17:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0