Hanna - kväll

Hej igen!

Haft en riktigt najs dag faktiskt. Hålligång!
Varit hos mamma och käkat kalops, nyttig sådan. Och kalops är nog det bästa jag vet.
Mamma har också gjort en soppa. En grönsakssoppa som man ska käka varje dag i en vecka. Och utöver den soppan ska man äta olika saker varje dag. En dag ska man bara äta soppan och bananer, nästa dag kanske bara soppa och ris. Humm.. låter skumt men spännande. Jag ska testa iaf!

Det är så roligt att se att så många kikar in här varje dag. Riktigt peppande. Jag menar, att ge upp nu hade ju varit fett pinsamt. haha.. fett.. höhö

Såg att Erika lagt ut lite övningar. Jag har en peppvideo jag ska lägga ut lite senare. Den är grym!

Nä, nu ska jag försöka få rätt på mitt voddler på datorn.. Tur man är så teknisk.. NOT!

P to the K

Kommentarer
Postat av: Anna Roos

Hallå där! Hur går det? Gick det bra med den där dieten?

Gott Nytt År, och ha så trevligt ikväll!

2009-12-31 @ 09:25:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0