Hanna - Jag lever!

Sorry för den dåliga uppdateringen!

Jag äter igen! Och har gjort i 2 veckor nu. Men jag har inte gått upp ett gram, jag har snarare gått ner 2 kilo. 2 kilo på 2 veckor känns helt plötsligt inte så mycket... Men jag kände bara att min kropp behövde vila lite från superkuren. MEn den siste mars börjar jag igen! Då kör vi 3 veckor till.. Kanske ytterligare 10 kilo? Hoppas på det iaf. Sen får jag se hur de känns efter 3 veckor till. Blir kanske att jag vila en månad till.. men innan sommaren är här så ska jag väga 65 kilo. Vilket innebär jag måste gå ner 18 tills dess.. och det ska jag väl klara enkelt? Right!? Men jag har bara 14,4 kilo kvar =) Och det ska jag klara lätt! Undrar hur det går för Erika? Har inte pratat me henne på länge nu.. Iaf inte om vikten! :)

Nä, åter till vardagen.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: sandra

Sjukt bra ni har gjort det! :) Stora creeds till er alltså! :)

2010-03-22 @ 21:38:05
URL: http://sandraeriikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0