Hanna - lördag

Hej!

Hur är det med er?
Här är de bra! Kämpar med vikten men tycker samma som Erika att det går för långsamt. Men jag har en liten grej jag ska testa med start Tisdag. Jag börjar skolan på torsdag så det passar mig alldeles utmärkt!. Jag satsar på 3 kilo den första veckan. Spännande va? =)
Men jag vill först se att de funkar innan ni får veta vad! ;) Än så länge har jag gått ner 2 kilo. Såå, 3 kilo är nära.. men jag tror ändå Erika vinner! Hon är ju så grym!

Nä, nu ska jag ta mig an den onda disken som står på vasken!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Erika

Låter bra Hanna! Jag vill veta hemligheten :O

2010-01-23 @ 14:08:47
Postat av: Anna Roos

Ond disk? Glor den på dig? Har den börjat lukta illa? Gör som en god vän till oss (inga namn) ta hela högen, lägg i blöt i en balja, ställ ut den i minusgrader, låt hela skiten frysa till en klump, se porslinet smulas sönder när våren kommer och åk sen till Ikea och köp nytt! Funkar bergsäkert!

2010-01-25 @ 17:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0