Erika - om Indoor Walking med mera.

Hej kära läsare!

Dålig uppdatering, jag vet. Jag har inte varit hemma :) Vikten trillar sakta men säkert av, ska väga mig idag efter jag skrivit detta!

Var ju som jag skrev i senaste inlägget på Indoor Walking, det var det värsta och det bästa jag varit med om. Herregud! Jag slet som en idiot, trodde att jag skulle svimma eller dö. Men jag hade kul! Riktigt kul :) Detta blir lätt något jag gör om, om jag kommer på hur jag ska ha råd att betala gymavgiften på 386kr i månaden. Har fram tills idag att bestämma mig, sen kostar det mer. suck.. pengar suger.

Nu ska jag gå och väga mig, hörs sen! :)

Kommentarer
Postat av: Anna Roos

Hallå! Hur gick det med vägandet? Åker priset snart?

2010-01-31 @ 22:40:27
Postat av: paaah

seriöst, ni lägger ju inte ut era vikter och bloggar skitsällan. går det dåligt för er eller??

2010-02-05 @ 10:48:18
Postat av: Erika

Onödiga och dumma kommentarer undanbedes.

2010-02-06 @ 12:29:30
URL: http://erikaroos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0