Erika - Stolt!

Hej allihopa! Även jag har tid att uppdatera er lite :) Jag jobbar varje dag nu, vilket jag älskar men det lämnar lite tid till datorn och träning.. Vägde mig imorse iaf och såg att jag har gått ner 5,2kg & minskat 10cm runt magen. Kändes verkligen underbart, var rädd för att jag skulle ha gått upp. Det lönar sig att jobba, på två sätt, jag går både ner i vikt & tjänar pengar, najz.

Nu väger jag alltså 74,7 och det känns riktigt bra! Bara 20kg kvar :)

Hanna kämpar på med Cambridge & går såklart ner fortare än mig, höhö. Jag är iaf glad för hennes skull, min duktiga kusin! <3

Typ 7 månader kvar sen VILL jag väga 55, på min tjugoårsdag vill jag fan vara smal!


När jag är smal är det slut med mjukisbyxor & stora tröjor! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0