Hanna - morgon

Hej på er!

Förlåt att jag uppdaterat dåligt de senaste dagarna. Allt har varit så stressigt plus att jag har fått en riktigt jobbigt hosta.

Allt går bra annars. Lagom med mat och lagom med motion. Jag va i stan igår och FY vad kallt det var. Varken mössa eller vantar hade jag. Så jag tror nästan jag skakade av mig några hekto för när jag vägde mig i morse så blev det positiva resultat! :D Jag vet inte när vi ska ha nästa vägning. Men jag gissar på fredag.. Jag får prata mer om det med Erika. Men hon är en upptagen dam. ;)

Ikväll blir min fria kväll. Jag och sambon ska på middag så jag tänker inte sitta och peta bort sås och sånt. Nejdå. Är det nyår så är de :)

Jag återkommer kanske en snabbis senare innan jag sticker! :)

Gott slut på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0