Erika - om dagen

Hej!

Denna dagen har varit helt okej, har funderat på olika saker. Rensningskur, börja simma/gymma och en massa annat. Funderar även på att testa någon kort vettig diet eller börja med viktväktarna!

Jag har ätit nyttigt hela dagen, lunchen blev kycklingfilé med sallad & kvällsmaten sushi. J köpte 11 bitar till mig och jag blev mätt nästan direkt. MUMS!

Ska ut & gå en sista runda idag, har gått 40 min i morse & 30 min mitt på dagen idag.. Ja plus alla korta runder med Ellen :)

Största problemet är alla andra i huset, både besökare & boende. De äter chips, kebab, choklad, dricker läsk och gottar sig. Jag åt ett chips igår, fick sedan sjukt dåligt samvete.. På grund av er, haha. Nu känner man sig faktiskt tvungen att gå ner! :) Tack för det!


Målbilden...

Hörs imorgon, puss!


Kommentarer
Postat av: Anna

Erika fan vad kul! Något sånt här hade ju också peppat mig till massor att gå ner mina sista kilon, tävlingsmänniska e man ju, men jag hejar på er båda! :)

2009-12-29 @ 04:06:03
URL: http://annace.blogg.se/
Postat av: Erika

Ja visst är det! Nu har man verkligen motivation. Utmana en vän eller släkting då :) tack för stödet! :)

2009-12-29 @ 09:14:53
Postat av: Anna

Hehe har precis skrivit ut en liten utmaning i min blogg, eller ja frågat om någon kan tänka sig hänga på i en liten vikttävling, för som du säger det ger ju motivation man vill ju inte förlora! :p



Håll oss nu uppdaterade här om hur det går :)

2009-12-29 @ 16:04:19
URL: http://annace.blogg.se/
Postat av: Anna Roos

Skaffa dig något godkänt snacks att ta till när andra smaskar på skräp, något som är gott OCH nyttigt. Lyxig rökt skinka botar chipssuget! Du gillar ju sparris och mozzarella, Erika, unna dig det! Tänk att om de andra äter 100 g chips så är det som att äta 50 g margarin. Då blir chips genast uräckligt, så äckligt att du inte vill äta ens om du ger dig själv lov en dag i veckan!

2009-12-29 @ 20:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0