Erika - om dagen

Hej allihopa!

Idag åkte jag iväg med Magnus & jobbade. Jag la parkett! Därför blev morgonrundan i Lund, väldigt trevligt! Frukosten blev knäcke som vanligt, som jag duktigt gjorde innan vi åkte. Just för att jag inte skulle falla för någon baguette eller nått på statoil. Köpte visserligen en latte där och kom på hur onyttigt det var.. suck..

Inga synder idag iaf, fast jag har haft godis runt om mig HELA dagen!

Tyvärr blev det ingen lunch.. Inte bra att äta för lite heller!

Ikväll var vi hos Magnus föräldrar, det serverades lasange & sallad & både öl och vin om man ville ha men jag var duktig! Vatten för min del :) Visserligen tog jag lasange två gånger, fast inga bjässeportioner ändå.

Jag väger just nu 79,1 :)

Puss & kram på er.

Kommentarer
Postat av: Niclas

Du är jätteduktig men tänk på att kroppen skall hänga med också så stressa inte fram viktminskning, men det verkar du inte göra. :)

2009-12-30 @ 06:31:01
Postat av: Erika

Tack Niclas :) Nejdå ingen stress! Jag rasar i vikt ändå. Jag äter hur bra som helst, men min kropp är van vid skräpmat & godis så därför går det fort nu i början!

2009-12-30 @ 11:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0