Erika - morgonen

Hejhopp!

Imorse kände jag fortfarande ett rus av motivation så därför gick jag ut och gick. 40 minuter i rask takt, Ellen hängde också med. Kände mig så jävla nyttig! När jag kom hem åt jag knäckemacka (vilket jag aldrig gör frivilligt egentligen) och drack ett glas juice. 
Så jävla nice!

Funderade på det här med att väga sig, ska man göra det varje dag?
Eller bara en gång i veckan?

Senare idag kommer personligt stuff om oss, ni kanske bara känner mig - eller bara Hanna.
Likabra att ni känner båda!

Byebye babes! 


Kommentarer
Postat av: Anna

Om vägning: En gång i veckan, inte oftare. Om lördag ska vara dagen när ni får äta vad ni vill, om ni har tänkt det alltså, så är fredag morgon en bra dag för vägning.

Kram

2009-12-27 @ 19:10:44
Postat av: Erika

Vi har inte pratat om någon sån dag.. Vi får se. Jag vill iaf inte ha det än! Lätt att man har över dagen efter! :) Vi får se. Ja, men visst låter fredag bra annars.

2009-12-27 @ 19:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0